Lazar Angelov'un Dönüşüm Hikayesi ve Çalışma Programı

Lazar Angelov'un Dönüşüm Hikayesi ve Çalışma ProgramıDönüşüm Hikayesi

Ben kucukken basketbolcuydum.Bir gunde iki basketbol idmani arasinda birde agirlik antrenmanim oluyordu.O gunlerde nasil beslenmem gerektigini tam anlamiyla bilmedigim icin iyi beslenemedim.Hatta birkac defa idmanlari gecistirdim.Cunku vucudum kendini toparliyamiyordu.
Ectomorph vucut tipine sahip oldugum icin oldum olasi yagsiz bir vucudum vardi.Aerobik antrenmanlar yaptigim icinde fazla kas kutlesine sahip degildim.
Profesyonel basketbolu biraktiktan sonra bir yilimi orduda gecirdim.Vucuduma biraz sekil vermistim.Hayatimda hangi yone gitmek istefigimi gercekten bilmiyordum.

Fitness daima benim ikinci tercihim olmustu.Basketbolu biraktiktan sonrada butun gucumle fitness uzerinde yogunlastim ve o gun benim donum noktam oldu.

Vücut Ölçüleri

Yas: 28
Boy: 5’11” – 180 cm
Kilo: 198lbs. – 90kg
Lazar Angelov'un Dönüşüm Hikayesi ve Çalışma Programı

Lazar Angelov'un Çalışma Programı

Birinci Gun: Gogus/Karin

Ikinci Gun: Sirt/Trapez

Ucuncu Gun: Deltoid/On kol/Karin

Dorduncu Gun: Triceps/Biceps

Besinci Gun: Bacak/Karin

**failure yazan hereketlerde yapabildiginiz kadari anlamina geliyor.
İlgili Aramalar:lazar angelov,fitness model,lazar angelov body size,lazar angelov training,training,fitness programi,lazar angelov transformation,transformation,body transformation

3 yorum

Kısa ve öz güzel bir bilgilendirme, emeğiniz için teşekkürler.

ağırlıkları yazmamışsınız kaç kilo ile başlayacağız hareket sonuna eklerseniz harika olur.

bir günde bu adam şimdi bacakta 12 haraketi yapıyormu ? birde her hareketin seti var çok değilmi ?

Anonim olarak yorum yapabilirsiniz.
EmoticonEmoticon